Jazz indiv.

Jazz indiv.

Kulturskulen tilbyr enkeltundervisning i jazz. 

Påmelding på Voss Herad si heimeside via Kultur, idrett og fritid.

De kan koma med ynskje i påmeldinga.

Aldersgrense: Frå 8 år.

Utmelding: På epost til oddvar.nostdal@voss.herad.no

Dei mest vanlege intstrumenta er piano, gitar, saxofon og kontrabass.

Jazz eller jass er opphavleg ein amerikansk musikksjanger. Stilmessig er den ein blanding av tradisjonell afrikansk og tradisjonell europeisk musikk, og er kjenneteikna av blå tonar, polyrytmikk, improvisasjon, synkope og swingtime.

Frå den tidlege utviklinga og fram til i dag har jazz òg innlemma amerikansk populærmusikk frå 1800- og 1900-talet. Ordet jazz starta som eit slanguttrykk av ukjend opphav på Vestkysten i USA og vart først nytta om musikk i Chicago rundt 1915.

   

Breiddetilbod.

  • Eleven bør ha eige instrument.

  • Læra rett speleteknikk.

  • Kunnskap om harmonikk, teori og notar.

  • Forhold mellom skalaer og akkordar.

  • Improvisasjonsteknikkar.

  • Korleis leggja akkordar/laga bassfigurar/akkompagnering(alt etter instrument).

For å oppnå måla:

  • Læra om instrumentet.

  • Læra av teori tilknytta harmonisering i repertoar og improvisasjon .

  • Frasering og motivutvikling i improvisasjon.

  • Samspel.

  • Konsertdeltaking i trygge rammer.

Forventningar til eleven:

  • Eleven må vera villig til å kasta seg ut i improvisasjon sjølv om det er litt skummelt i begynnelsen.

  • Vera villig til å delta i samspel med andre elevar.

  • Gode øvingsrutinar.

  • Godt førebudd og aktiv på timen.

  • Delta på konsertar og liknande arrangement.

Forventningar til læraren:

  • Godt førebudd til timen.

  • Skapa godt læringsmiljø, trivsel og trygge rammer.

  • Innføring i øvingsteknikk og råd om øvingsrutinar.

  • Tydelege oppgåver.

  • Klare mål, og klar på når desse er oppnådd.

Vurdering:

  • Målretta arbeid, evaluering med eleven undervegs.

  • Konstruktivt samarbeid mellom elev, føresette og lærar.

    Kjernetilbod.

Overordna mål for eleven:

  • Meistringsglede.

  • Sjølvstendig utøvar i solo og i samspel.

  • Fordjuping, som grunnlag for vidaregåande- og høgare utdanning.

Kjernetilbodet:

  • Oppnår høgt teknisk nivå på instrumentet.

  • Utvikla eigen improvisasjonsstil.

  • Ta eigne musikalske valg i forhold til repertoar/musikalsk retning.

  • Fordjuping, som grunnlag for vidaregåande- og høgare utdanning.

  • Konserttrening.

Forventningar til eleven:

  • Målretta eigeninnsats.

  • Godt førebudd, og aktiv i timen.

Forventningar til læraren:

  • Relevante oppgåver, utfordringar på eleven sitt nivå.

  • Individuell utviklingsplan.

  • Tydelege mål.

Det er meir å lesa om faginnhaldet i kulturskulen i den nasjonale rammeplanen: http://kulturskoleradet.no/rammeplanseksjonen/rammeplanen

På venteliste:
2

Lærarar